Wednesday, February 25, 2009

Sapun cu cafea


10 comments:

Lucylle said...

Îmi spui şi mie unde se găseşte minunăţia asta? Şi un preţ? Eu sunt dependentă de cafea iar dacă am să am un săpun de cafea nu ştiu ce mi-aş mai dori... Cred că l-aş mânca... Ok, glumesc la faza asta...

Alinadel said...

Sapunul acesta l-am facut eu, dar inca nu pot sa il folosesc pentru ca procesul de saponificare inca nu e incheiat. Se poate folosi doar peste 6 saptamani. Daca iti doresti o bucata din acest sapun ne intelegem noi :-)
Ma bucur ca ti-am facut pofta cu sapunul meu :-)

AdrianaB said...

Eu sunt coplesita de rasnita aceea micuta.. De unde as putea sa fac si eu rost de una?:D
Sapunurile sunt prea greu de facut, dupa mine... Felicitari, arata super.

Alinadel said...

Multumesc AdrianaB! Rasnita e mostenire de familie ;-) cred ca se mai gasesc rasnite la antichitati sau piete cu vechituri. Sa stii ca e functionala.

Lucylle said...

Păi, rămâne să spui când e gata, şi vorba ta, ne înţelegem noi... :* mulţumesc mult.

Anonymous said...

Alinadel, sapunul asta este foarte bun pentru corp, pentru peeling. Miroase frumos, a cafea? De aratat, chiar arata bine!

Alinadel said...

Inger Cazut: ok! :-) Keep in touch! Multumesc si eu!
Marilena: Da, e bun pentru peeling, pentru ca am pus si cafea macinata.De obicei sapunul de cafea e folosit ca si inodorizant; are proprietatea de a absorbi mirosurile, de aceea e folosit de gospodine, gradinari sau mecanici. Orice parfumerie care se respecta are si cafea prospat macinata pentru a oferi celui care miroase produsele un camp neutru, pentru a pregati nasul pentru un nou miros.
La acest sapun am folosit si ulei esential de portocale. Se simte un miros discret de cafea, indulcit putin de un iz de portocale.
Revin peste 6 saptamani cu mai multe amanunte legate de acest sapun.

Anonymous said...

Draga mea, ce bine arata!
vreau si eu!!! sper cat de curand sa-ti fac o vizita!

Ileana said...

Felicitari!Super ti-au iesit!
As fi interesata sa cumpar niste sapunuri de la tine!
Vinzi sau le tii doar pt. tine??

Alinadel said...

Am facut cadou cateva, dar am si vandut. Daca te interesaza as putea sa iti vand (daca mai am in stoc). Poate imi scrii ce ai dori si ce cantitate. Adresa mea este: apahideanadela@yahoo.com