Friday, October 9, 2009

Sapun cu malai... de toamna





Noul meu sapun preferat este sapunul cu malai! Imi face un masaj revigorant si imi lasa pielea curata si neteda, cu un miros discret, proaspat si bogat dat de amestecul de uleiuri esentiale de ylang-ylang, patchouli si portocale. Am combinat 7 feluri de grasimi: vegetale-de porumb, de floarea soarelui, orez, masline si animale-de porc si de strut. Sa nu uit de apa de izvor si de mierea de salcam!
Cu siguranta nu voi uita aceasta reteta!

13 comments:

Adelina said...

Vai ce bine arată! De 5 min. le admir şi nu mă îndur să părăsesc pg. Felicitări! :)

Anonymous said...

Waw! Asta da scrub! Pe vremuri mai foloseam si eu malai la masaj, dar am cam uitat...de fapt rar mai apuc sa fac masaj sub dus.
Sapunurile arata super ca de obicei!

Alinadel said...

@Adelina: Multumesc! Ma bucur ca iti place. Din pacate am facut doar o cantitate mica de sapun cu malai, pentru a testa reteta. Dar, dupa cum am spus, voi face o cantitate mare si daca doresti te servesc cu placere.

@Marilena: Cu acest sapun impusti 2 iepuri deodata! faci masaj si te speli in acelasi timp :-) Economie de timp si energie!

Anonymous said...

Ce bine arata!
Adela, n-ar trebui sa te apuci de o fabrica de sapunuri?

@irina_sweet_home said...

vreau si eu!e supeeer

Alinadel said...

@April: :-)
@Irina: Vrei sa faci? sau vrei sa folosesti?

cristina said...

Ce bine arata noile tale sapunuri si felul cum leai impachetat f frumoase...(aici la noi ti leas vinde imediat),ma bucur ca teai reintors... asa sunt si eu cind fac sapun nou ....stau toata ziua sil admir te pup numai bine!

@irina_sweet_home said...

deocamdata sa folosesc, ca acum n-am cum sa fac

Alinadel said...

@ Cristina: Spor la treaba si inspiratie in continuare!
@ Irina: ... nu pot sa te refuz :-)

@irina_sweet_home said...

sa-ti trimit adresa? :))

Alinadel said...

@Irina: da

Gege said...

As vrea si eu sa incerc un sapun cu malai. Se poa?

Alinadel said...

@ Cristina: astept mailul tau apahideanadela@yahoo.com