Thursday, May 28, 2009

Crinii de padure - imperiali si salbatci



9 comments:

Anonymous said...

mirosul mi-a patruns adanc in suflet

Alinadel said...
This comment has been removed by the author.
Alinadel said...

si mie :-) au un miros asemanator cu cel al crinilor... doar ca nu e atat de intepator si ca mireasma secundara: padurea...

ivona said...

Nu stiam de ei, par ireali...Stiu, fiecare unde l-a pus Dumnezeu, dar asa ma doare ca-mi trece viata printre betoane...Seara buna!

Anonymous said...

Sunt absolut superbi! Nu am mai vazut pana acum!

Alinadel said...

Ivona: Poate intr-o zi vei scapa de betoane ;-)
Marilena: Sunt delicati si parfumati!

Natalia said...

Minunati! Nici eu nu am mai vazut pana acum, multumesc!

Alinadel said...

Natalia: Si eu doar anul trecut i-am descoperit si mi-am propus sa ii aduc din padure in ghiveci sau in gradina, nu stiu daca voi reusi :-)

Florina Ionescu said...

Se pare ca suntem mai multi care abia am facut cunostinta cu acesti minunati crini. Seamana putin cu zambilele :)