Wednesday, March 4, 2009

Leac pentru asmatici

Ingrediente:
2 litri de vin rosu de casa
800 g miere de albine
12- 14 bucati de hrean ( de aprox. 15 cm lungime)
Modul de preparare:
Intr-un vas se pune vinul, apoi se adauga mierea si hreanul macinat; se amesteca bine si se lasa la macerat 10 zile. In fiecare zi la aceeasi ora se amesteca compozitia cu o lingura in timp ce se rosteste rugaciunea Tatal nostru.
Dupa ce s-au scurs cele 10 zile se beau in fiecare dimineata pe stomacul gol, cu o jumatate de ora inainte de a lua micul dejun, 50 ml de leac ( cat o cafea mica). Dupa ce se consuma tot leacul, dupa 3 saptamani de pauza se repeta reteta.
Pentru copii se poate injumatati cantiatea.
Am aflat reteta pe care acum am inceput sa o prepar si eu de la o doamna care si-a vindecat sotul asmatic si mai stiu de un caz al unui baiat care din asmatic a ajuns fotbalist dupa ce s-a lecuit cu aceasta reteta.

1 comment:

coryamor said...

hrean cu miere am inghitit si eu destul, cand eram mica si aveam probleme grave respiratorii. de vin nu stiam. cine stie, daca facea bunica repeta cu vin, acum eram vreo viciata in...reteta! ;)